Tūkstantmečiai sugadina prabangą

Keletą kartų ankstesniuose stulpeliuose mes kalbėjome apie „tūkstantmečių“ fenomeną. Tiems, kurie jų nesekė, „Millennials“ yra tiesiog šių dienų jaunimas, kuris naujomis madomis ir įpročiais trikdo visus sektorius. Įskaitant nekilnojamojo turto rinką. Iki to, kad daugelyje šalių, pavyzdžiui, Ispanijoje ar Vokietijoje, buvo taikoma daugybė intervencijų, kad jauni investuotojai galėtų lengviau pasiekti savo būsto nepriklausomybę.

Na, jei kalbėdami apie „Z kartą“ galvojame tik apie mažus pokyčius, kuriuos ji daro šiandieninėje visuomenėje, klystame. Tiesą sakant, pagrindinis nekilnojamojo turto sektorius, prabanga, buvo ir tebevyksta būtent dėl šios naujos gyventojų dalies. Vis labiau ryžtingi socialiniuose, bet ir ekonominiuose evoliuciniuose procesuose. Mūsų atveju šios dienos skiltyje bandysime išanalizuoti JAV situaciją, susijusią su prabangiu nekilnojamuoju turtu.
Taigi, jei būsite pasirengę, galime pradėti!

Manome, kad net prabanga patyrė svarbių pokyčių. Visų pirma, kalbant apie kainas. Iš tikrųjų kai kuriose šalyse prabangos segmentas patyrė realių žlugimų ekonomine prasme. Kitose vietose sumažėja nuosavybės prieinamumas rinkoje. Akivaizdus poveikis, siekiant išvengti ypatingo plytų nuvertėjimo. Todėl, jei nepaprastoji pandemijos situacija taip pat pasiekė tokį ramstį kaip prabanga, nenustebsite, jei pokyčius daugiausia lėmė tūkstantmečiai. Pažiūrėkime duomenis.
Jei prieš tūkstantmečius pirmenybę teikė nuomos sutarčių pasirašymui, tai dabar, Amerikoje, jos sudaro 38% prabangių objektų pirkėjų. Jie tiesiogine to žodžio prasme laužo protėvių idėją. Tą, kurią jaunimas, bet ir daugiau suaugusiųjų, nori pirkti namus žemomis kainomis, o vėliau juos praturtinti ir modifikuoti tik tada, kai pasiekia tvirtą ekonominį stabilumą.
Bet kartu pažiūrėkime, kurios yra populiariausios vietos jauniesiems investuotojams. Pirmiausia saulėta Kalifornija, po jos - Florida.

Dvi vietovės, žinomos dėl savo natūralaus grožio, bet taip pat dėl daugelio rajonų ir miestų, kuriuose pragyvenimo išlaidos yra labai didelės. Tačiau, atrodo, tai nėra problema jauniems žmonėms. Be to, mokslininkai pabrėžė papildomą „Millennial“ nuopelnus. Tai yra labiausiai išsilavinusi karta dėl dabartinės ekonominės gerovės (nepaisant krizės). Nemokamo švietimo galimybė, bet ir amerikiečių mąstymas nuo mažens investuoti į būsimus savo vaikų koledžus lėmė kartą, žinančią jos galimybes. Ir visų pirma trokšta būti kuo greičiau nepriklausomas.

Taip pat primename, kad tūkstantmečio gyventojai yra apie 72 milijonai amerikiečių, viena didžiausių gyventojų grupių, kurie ruošiasi pasinerti į darbo ir derybų pasaulį. Kaip klostysis situacija? Laukdami mes paliekame jums šią pozityvią žinią, kurią mums pranešė jauni vaikinai, kurie mokosi augti tik žengdami mažus didelius žingsnelius prabangiame NT! Laukdami sužinoti daugiau, sekite mus mūsų portaluose!

Ieškoti Realigro

 

    Sąskaita Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Nuostatos

      Geriau naudoti Realigro tinklapyje, kalba, valiuta, kvadratiniais metrais ar kv ft nustatyti jūsų pageidavimus

      Nustatykite dabar Daugiau neberodyti
    BB