Kalifornija: kai nekilnojamasis turtas tampa rausvas

Tiesiogiai iš nuostabiosios Kalifornijos gauname visą rožinę naujovę. Nekilnojamasis turtas, orientuotas į socialinę, ypač į moteris. Novatoriška iniciatyva ir tuo pat metu galinti padėti tam pačiam gyventojų segmentui, kuris atsiduria dideliuose sunkumuose. Taigi, pažiūrėkime, ką sudaro šis projektas, kuriame dalyvavo „Naujų moterų ekonomika“ (NAUJA).

Visų pirma, kaip sudaromas projektas ir kam jis skirtas? Pradėkime nuo to, kad išsamiai išanalizuotume šią nepaprastą idėją. „NEW“ yra organizacija, kurios tikslas yra padėti sunkumų patiriančioms moterims, suteikiant joms galimybę pasistatyti stogą. Todėl pasaulyje, kuriame gyvenimo kaina vis labiau auga ir kuriame vis dar pabrėžiamas lyčių skirtumas, būtina imtis tokio tipo asociacijų.

Todėl projektas sukūrė aštuonis nuostabius ir ypač efektyvius namus Canoga parke (Kalifornija). Sąjunga tarp nekilnojamojo turto ir socialinės krizės, kuri taip pat apima tvarumą ir energijos vartojimo efektyvumą.
Viena iš šia iniciatyva pasirūpinusių bendrovės bendrasavininkių paaiškino, kaip didžiausias iššūkis buvo ne tiek sukurti būstą, bet leisti moterims, kurios tai būtų užėmusios, mėgautis visais patogumais.
Mes kalbame apie atskaitos grupę, gyvenančią visiško skurdo būsenoje, dažnai su vaikais.

Tačiau kaip šie aštuoni namai yra tokie revoliucingi?
Dažniausiai naudojamos spalvos yra aiškios, kad į namus būtų galima patekti ir skleisti kuo daugiau šviesos. Baldai, priešingai, priešingai nei sienos baltumas, suteikia didesnį vaizdinį įspūdį. Parketo grindys, kaip ir visos kitos naudojamos medžiagos, pabrėžia tvarumo idėją. Projektuojant nuo pat pradžių nebuvo svarstomos labiausiai aplinką teršiančios medžiagos, kurios dažnai naudojamos dėl ekonominių priežasčių. Aiškus tvirtos orientacijos į ekologiškos statybos ekonomiką ženklas.
Kiekviena detalė buvo kruopščiai parinkta, nepalikdama nieko atsitiktinumui.

Apskritai aštuonių namų struktūra ir apdaila yra panaši, kad būtų galima amortizuoti (iš dalies) statybos išlaidas. Prie šio projekto nusprendė prisidėti ne viena statybų, bet ir interjero bei dizaino sektoriaus įmonė. Trumpai tariant, aiškus pavyzdys, kaip net ir nekilnojamojo turto srityje yra tikrai pavyzdinių iniciatyvų, kurias galima konkretizuoti dėka visų bendradarbiavimo.

Tačiau šiuose aštuoniuose namuose projektas nesibaigia. Tikslas yra sukurti nekilnojamojo turto srityje tikrą naują segmentą, skirtą būtent silpniausiems segmentams, nepamirštant technologinės pažangos ir tvarumo. Pastarasis, žinoma, sumažėjo ne tik aplinkos ir ekonomikos, bet ir visų pirma socialiniu požiūriu!

Ką mes galime pasakyti, mes tikimės, kad šis projektas gali plėstis už Kalifornijos sienų!

Susijusios žinutės

Ieškoti Realigro

 

    Sąskaita Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Nuostatos

      Geriau naudoti Realigro tinklapyje, kalba, valiuta, kvadratiniais metrais ar kv ft nustatyti jūsų pageidavimus

      Nustatykite dabar Daugiau neberodyti
    BB