„Millennials“ yra sunkiausi klientai: todėl

Pastaraisiais metais, kaip žinome, žmogiškieji poreikiai išsivystė kartu su visuomene. Kiekvienoje srityje, kiekviename sektoriuje, kiekvieno iš mūsų įpročiai radikaliai pasikeitė, dažnai keičiantys pagal amžiaus grupes.

Šeiminis žmogus, renkantis turtą, turės didelį turtą, galbūt šalia mokyklos pastatų ar vaikų pramogoms tinkamų įrenginių. Bus keletas savybių, kurios pritrauks pagyvenusių žmonių dėmesį, kurie, norėdami ramiai praleisti savo pensijos metus, pasirinks ne per dideles, bet patogias ir funkcines savybes.

Grupė, kurios dar nepaminėta, yra ta, kuri visą krizę patiria nekilnojamojo turto sektorius: tūkstantmečių. Neseniai įžengę į mūsų sektorių, jie atsiranda būtent dėl specifinių poreikių, kuriuos jie išreiškia kitų anksčiau minėtų kategorijų atžvilgiu.

Tyrimą atliko kai kurie pramonės specialistai, amerikiečiai, ir rezultatai buvo tokie. Tūkstantmečiai naudojami vadinamiesiems važinėjimams užsakyti ir atšaukti bei maitinti savo telefonuose, nes jie nėra pripratę prie ilgalaikių sutarčių pasirašymo, jie dėl akivaizdžių priežasčių negali suvokti savo asmeninių įsipareigojimų, kai jie susiję su nekilnojamojo turto agentu.

Tai požiūris, kuris, nors ir atrodo nereikšmingas, iš tikrųjų labai įtakoja santykius ir, svarbiausia, požiūrį į hipotetinį pokalbį ar save.

Pagrindinė problema yra ta, kad į šią tikslinę rinką neįmanoma atsižvelgti, nes ji yra neabejinga grupė. Iš tiesų, apie 35% nekilnojamojo turto sektoriaus užima paklausa, jauni investuotojai. Be grynai skaitinės vertės, statistika rodo, kad tūkstantmečio perkamoji galia yra akivaizdžiai didesnė už tikėtiną konkurentą, priklausantį panašiam diapazonui.

Kaip teigė Kelmanas, ekspertas, atlikęs šią analizę pirmajame asmenyje „“ „Būtina rasti tinkamą būdą, kaip pritaikyti nekilnojamojo turto pasiūlymo paslaugą pagal užsakomąjį pasaulį, kuriame mes šiuo metu gyvename. Visiškai pranešta apie skaitmeninę skalę. Todėl pirmiausia bus svarbu organizuoti agentus įvairiose komandose, galinčius sukurti konsultacinį požiūrį į prieinamumo iššūkius, kurie yra labai svarbūs tiek daugeliui namų pirkėjų, formuojant kompetentingus atstovus visiems.

Todėl gražus iššūkis, jungiantis įgūdžius ir neatidėliotiną poreikį būti kuo arčiau naujų poreikių, kuriuos išreiškia vis platesnis segmentas, ir tuo pačiu metu vis labiau plėtojant.

Dar nežinoma, kaip šie polinkiai gali pasikeisti toliau. Svarbus dalykas, kad būtų sėkmingas, yra sugebėti numatyti pokyčius ir, svarbiausia, juos sušvelninti geriausiu įmanomu būdu. Norint sužinoti daugiau, mes tiesiog turime palaukti laiko, kad galėtume eiti, ir tiesiogiai suprasti, kaip ir kiek rinkos tendencijų gali pasikeisti dėl naujo segmento, kuris perkelia visą plytų pasaulį!

Susijusios žinutės

Ieškoti Realigro

 

    Sąskaita Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Nuostatos

      Geriau naudoti Realigro tinklapyje, kalba, valiuta, kvadratiniais metrais ar kv ft nustatyti jūsų pageidavimus

      Nustatykite dabar Daugiau neberodyti
    BB