Savybių pasirinkimas: kadangi vieta veikia labai daug vyresnio amžiaus žmonių

Turto vieta paprastai turi dvi pagrindines galimybes: pasirinkti pačias aktyviausias ir centrines miesto dalis arba periferines. Priešingu atveju, kalbant apie vietos pobūdį, potencialūs investuotojai orientuoja savo sprendimus dėl artumo - atstumo nuo jūros arba nuo kalno.
Tačiau, remiantis pagrindinių ekonomistų apklausomis, pagyvenusiems žmonėms, norintiems nusipirkti turtą ar kaip antrą namą ar kaip galutinę vietą ramiai praleisti savo senatvės metus, nuosavybės vieta yra labai svarbi.
Bet kokie skaičiai yra tik šiam pasirinkimui?

Kalbama apie 56% investuotojų, kurie vadovauja savo pasirinkimui dėl lokalizavimo. Be šio elemento, kuris, be abejo, yra labai svarbus, taip pat nurodome kitą kriterijų: prieinamumą. Svarbus veiksnys, atrodo, yra esminis anksčiau minėtų sprendimų pagrindas. Nekilnojamojo turto rinka daugiausia priklauso nuo to, ar investuotojai turi galimybę naudotis savo investiciniu kapitalu. Su šia koncepcija glaudžiai susijusi kaina yra svertas.
Pagyvenusių pirkėjų tikslas iš esmės yra didelis finansinis ir finansinis prieinamumas, kad būtų užtikrintas gana spartus kapitalo grąžos ir ne mažiau svarbu, kad mažėja vis labiau besiplečianti paklausa.

Šioje akivaizdžiai aiškioje sistemoje patartina nustatyti požiūrį, kuriuo ateities investuotojai galėtų pasirinkti ir pirkti savo svajonių namus, taigi, kaip jų analizė gali būti naudinga kūrėjams.

Apibrėžta, kad trečiasis amžius - „kylanti“ rinka, nes vis sunkiau suprasti vyresniųjų pirkėjų įpročius.
Nors Millennialams lengviau suprasti jų polinkius, atsižvelgiant į tai, kad daug kas priklauso nuo momento tendencijų, pagyvenusiems žmonėms padėtis yra visiškai priešinga.

Iš tiesų naujos yra galimybės ir patogumai, sukurti specialiai siekiant pagerinti šios amžiaus grupės gyvenimo sąlygas, kurios, atrodo, atgimsta naujuoju jaunimu.
Tiesą sakant, jei anksčiau senesni investuotojai matė tyliau gyvenančius, paprastai neužterštus ir labai natūralius plotus, dabar lokalizacija buvo sutelkta kultūriniu požiūriu aktyviose vietovėse ir taip pat perkrauta su jaunimu.

Analizuojant teritoriją ir galimą pasirinktiną turtą nebėra tokios pačios pažinimo galimybės, kaip pasikeitė šios tikslinės rinkos poreikiai.

Didelę pagalbą atstovauja vietos institucijos, kurios gali būti atstovai ir nukreipti pirkėjų interesus, todėl paklausa tampa vis labiau vienalytė, kad nekilnojamasis turtas būtų labiau dėmesingas ir atitiktų investuotojų poreikius.

Todėl įmonės įvairovė ir gebėjimai yra teritorijos pagrindas, leidžiantis nekilnojamojo turto savininkams rasti geriausią paklausą vis įvairesniam pasiūlymui.

Ieškoti Realigro

 

    Sąskaita Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Nuostatos

      Geriau naudoti Realigro tinklapyje, kalba, valiuta, kvadratiniais metrais ar kv ft nustatyti jūsų pageidavimus

      Nustatykite dabar Daugiau neberodyti
    BB