Barselona ir nekilnojamojo turto rinka: miestas tampa „turtingas“

Yra žinoma, kad kai kurios ypač patrauklios vietos niekada neturi įtakos kritiniams laikotarpiams, kaip ir kiti. Nesvarbu, ar tai vasarą, ar žiemą, aukštą ar žemą sezoną, yra tų aktyvių miestų, ypač investuotojų vaizdo ieškiklio per 365 dienas per metus. Tačiau dažnai gali atsitikti taip, kad dėl šios didelės autonomijos pasiūlos kreivė gali pereiti prie aiškiai apibrėžto tikslo - būsimų turtingesnių investuotojų. Visa tai šiuo metu vyksta Ispanijoje, būtent viename iš gražiausių ir turistinių miestų: Barselonoje.

Tiesą sakant, per pirmuosius 2019 m. Mėnesius nekilnojamojo turto rinkoje netgi namas buvo mažesnis nei 150 000 eurų. Ši detalė, kuri, matyt, gali atrodyti nedidelė, iš tikrųjų yra tikrai reikšmingo pokyčio požymis. Barselonos nekilnojamasis turtas keičia formą, prisitaikydamas prie naujos segmentacijos - turtingųjų.
Jau 2018 m. Baigėsi didelis 16,4% būsto kainų padidėjimas net Madride, tai yra lygis, kuris nacionaliniu mastu atskleidė gerą 13 proc.

Po 2007 m. Žlugusio Barselonos veikėją Ispanijoje 2014 m. Ispanija atidarė naują erą: teigiamos tendencijos, kuri, atrodo, pasiekė istorinius pasiekimus. Problemą, kylančią dėl šios situacijos, lemia tai, kad nėra didelio ir įvairaus būsto fondo, galinčio patenkinti kiekvieną rinkoje pateiktą prašymą, akivaizdžiai apsiribojant siauresniu ir finansiškai stipresniu ratu.
Neginčijamas paklausos spaudimas sukėlė tam tikrą „„ piltuvo efektą “, kuris smarkiai sumažina galimybę rasti naują turtą Barselonoje ir Madride. Priežastis, kodėl laikui bėgant savybės tampa demodė, o investuotojų poreikiai keičiasi ir keičiasi dėl visuomenės, politikos ir net aplinkinės aplinkos.
Kita sritis, kuri geriausiai atspindi tokią padėtį ekonominiu požiūriu, bet visų pirma nekilnojamasis turtas, yra vadinamoji „Diagonal Mar“ - sritis, kurioje 2018 m. Pardavimai buvo baigti 12 000 eurų už kvadratinį metrą. Akivaizdu, kad mes kalbame apie senovines ir prabangias vilas ir palėpes, įrengtas su visais patogumais, taip pat su nuostabiu vaizdu į jūrą.

Tačiau yra ir tam tikro lygio įrenginiai, pvz., Viešbučiai, konferencijų ir prekybos centrai, jau nekalbant apie muziejus ir privačius paplūdimius, kurie kasmet pritraukia turistus iš viso pasaulio.
Tačiau sandoriai didėja, pardavimai padidėjo 8%, palyginti su 2017 m. Didžiausi Ispanijos plytų investuotojai yra italai, po kurių seka amerikiečiai ir vokiečiai.
Ką pasakyti, atrodo, kad Ispanijos plyta tapo auksiniu!

Ieškoti Realigro

 

    Sąskaita Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Nuostatos

      Geriau naudoti Realigro tinklapyje, kalba, valiuta, kvadratiniais metrais ar kv ft nustatyti jūsų pageidavimus

      Nustatykite dabar Daugiau neberodyti
    BB